Tuesday, September 14, 2010

My First 2 Weeks in Bogota - Hebrew

אוגוסט יליד 10, 1912
נורמן לוינסון עשה עבודה סבירות, מכניקת הקוונטים, תכנות מורכב, בתורת המספרים האנליטית. בשנת 1967 הוא הפך להיות מתמטיקאי fourtieth נבחר לאקדמיה הלאומית למדעים, ובשנת 1971 התמנה לפרופסור במכון MIT. כמו כן בשנת 1971 הוא זכה בפרס Chauvenet של האגודה המתמטית של אמריקה. העיתון ועל כך הוא קיבל את הפרס היה בתורת המספרים האנליטית, ושימש מבשר את המסמכים כתב על השערת רימן. לוינסון מאוד מתקדמים תיאוריה זו היה על סף הישג אולי הגדול ביותר שלו במתמטיקה בזמן מותו.)ב 10 אוגוסט 1912 נורמן לוינסון, פרופסור ב-MIT, חתן בהצטיינות רבות במקצועו נולד בבוסטון.

בחודש פברואר 1983 ראיינתי עם Les לנדרס, המנהל האמריקני של קולחיו נואבה גרנדה, בית הספר האמריקאי הבינלאומי של בוגוטה, קולומביה. Les הגיע לבוסטון בערים אחרות מספר על הראיון. דיברנו על איך אני ילמד 7 במתמטיקה בכיתה. אני לא לגמרי מבין בזמן כי הראיון הזה יביא אירועים ששינה את חיי.בחודש מאי, קיבלתי הצעת עבודה. בחודש אוגוסט הלכתי לשם. היה לי להפסיד חתונה של בן דוד שלי, כי כל המורים החדשים נדרשו להשתתף אוריינטציה הרך שבו למדנו על התרבות של קולומביה, חיפש מקום לגור ולהקים את חשבונות הבנק. מרתה, אחת המורות הקולומביאני התנדב לקחת אותנו סביב לתרגם את מה שהיינו צריכים. היא לימדה אותי "deverda?" (באמת?) וכן לימדתי האבן שלה. deverda מדקלם שלי אליה אותה מדקלמת אבן אלי הפך לבדיחה בינינו. שאלתי חבר שלי, גרוזיה, שהיו שם במשך שנה, "מה יהיה מתנה מתאימה לקבוצה שלנו לקנות מרתה? ג 'ורג' אמר, "הזמן את מרתה לארוחת ערב. היא תאהב את הקבוצה שלך מבלה את הזמן שלך איתה יותר להציג. הדגש על הזמן ביחד הפתיע אותי והיה רק אחד לקחים רבים למדתי במהלך שהותי 3 לשנה

No comments:

Post a Comment